Akik csak egy KICSIT autóznának
Szöveges ítélet
Ami jó: magas építás?, így terepen nem rossz, ami elvárható volt t?le azt megbízhatóan hozta: kell? felkészítéssel akár egy 3000kmes utat is megtett lerobbanás nélkül, a legnagyobb hidegben is indult, alacsony kötelez? biztosítás költség.
Ami fejlesztend?: f?tés valami iszonyatosan lehetetlen helyen van: úgy kapcsolható be, hogy ha egyedül utazik vki, hogy a vezet?ülésr?l lehajolva az utas?lés lábrészénél egy kallantyút elfordít. A f?tés intenzitását belülr?l szabályozni hivatott kallantyúfunkciója: díszít?elem, ugyanis a f?tés értékét csak a motorháztet? felemelésével lehetett szabályozni. A leveg?fúlyó rések irányíthatatlan elzárhatatlan díszelemek voltak. Az egész kocsi olyan volt, mintha egy ukrán mérn?k beült volna egy nyugati autóba, látott azon dolgokat, de azoknak valódi funkcióját meg nem értve próbált volna kifejleszteni egy saját gépet, amin mindaz, ami máshol funkcionális, itt használhatatlan "dísz".
Nem volt egy dinamikus jártm?, ráadásul az alkatrészek árai horribilisak! egy világítótest kb 4 éve 30.000ft volt.
Ami a legrémesebb, az a rozsdásodás: he valahol beleharapott a rozsda, akkor a kocsi onnantól kezdve menthetetlen volt. Ott a rozsda teljes karosszériát megette. Lyukasra. Összességében azonban olcsóért az embernek volt egy autója, amellyel közlekedni lehetett. Jótanácsként: tartsd garázsban és nagy távolságokra ne, vagy csak alaposan ellen?rzött példánnyal indulj!
Hibalista
- fék, gumielemek a motortérben, katalizátor, önindító, kuplung, ablakemel?, gyújtásstb
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 28000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |